واکنش کارگردان جوان به پیشنهاد عجیب تعطیلی جشنواره فیلم کودک

به گزارش مجله وبلاگ فروش، اسکویی عضو مرکز توسعه سینمای کودک نسبت به صحبت های یک تهیه کننده مبنی بر تعطیلی جشنواره فیلم کودک واکنش نشان داد.

واکنش کارگردان جوان به پیشنهاد عجیب تعطیلی جشنواره فیلم کودک

علی نوری اسکویی عضو شورای مرکزی مرکز توسعه سینمای کودک، در واکنش به صحیت های یکی از تهیه کننده ها مبنی بر بی خاصیت بودن جشنواره کودک و تقسیم هزینه برگزاری آن بین سینماداران، به خبرنگار ، گفت: امسال تقریباً همه صنوف سینمایی و بسکمک از مردم به علت تعطیلی کرونایی سینماها، گرفتار آسیب اقتصادی شدند و این فقط شامل حال سینماداران نشده است.

این کارگردان ادامه داد: اما اگر در این شرایط و با نگاهی ساده بخواهیم چنین مسئله مهمی را تحلیل کنیم و به جای تقویت جشنواره کودک، بگوییم خاصیتی ندارد و آن را تعطیل و هزینه اش را بین سینمادار ها تقسیم کنیم، اشتباه بسیار بزرگی است.

او اضافه نمود: در حالت عادی و در این مدت، بچه های ما شاهد چیز هایی بودند که نباید می دیدند و خیلی از مطالب را از رسانه ها دیدند و شنیدند؛ شنیدن اخبار کرونا قطعاً تأثیرات روانی بدی روی آن ها خواهد گذاشت. فکر می کنم اتفاقاً باید برای جشنواره امسال فیلم کودک و نوجوان فکر های جدیدتری شود. ما نباید فشارمان را روی ضعیف ترین بخش سینما بگذاریم؛ حوزه ای که خودش نیاز به کمک برای رفع مشکلاتش دارد.

اسکویی گفت: احساس می کنم این نوع نگاه ها که باید چنین جشنواره ای حذف شود، کاسبکارانه است و باید از آن عبور کرد. این ماجرا شوخی تلقی شده است؛ اما مطمئنم دوستان من در مرکز توسعه سینمای کودک اگر بفهمند ماجرا جدی است، قطعاً واکنش جدی تری به آن نشان خواهند داد.

این کارگردان در خاتمه گفت: دوستان بدانند حال سینمای کودک مدت هاست که خوب نیست و با چنین رویکردها و نگاه هایی بدتر هم می شود. مشکل فقط مشکل سینمادار ها نیست و اساساً چرا باید یک مشکل را با ایجاد مشکل دیگری حل کنیم؟!

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3358

به "واکنش کارگردان جوان به پیشنهاد عجیب تعطیلی جشنواره فیلم کودک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش کارگردان جوان به پیشنهاد عجیب تعطیلی جشنواره فیلم کودک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید