وزیر انرژی عربستان: اوپک پلاس توانایی ایجاد ثبات در بازار را دارد ، تاثیرات بر بازار نفت نتیجه انتظارات منفی است

به گزارش مجله وبلاگ فروش، وزیر انرژی عربستان گفت: عربستان به دقت در حال رصد تحولات بازار های نفتی و عوامل بنیادین موثر بر بازار است که (شرایط آن) نتیجه انتظارات منفی ناشی از تاثیرات احتمالی ویروس کرونا بر اقتصاد چین و دنیا است.

وزیر انرژی عربستان: اوپک پلاس توانایی ایجاد ثبات در بازار را دارد ، تاثیرات بر بازار نفت نتیجه انتظارات منفی است

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی و چاپ بروشور از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از رویترز، وزیر انرژی عربستان گفت: عربستان به دقت در حال رصد تحولات بازار های نفتی و عوامل بنیادین موثر بر بازار است که (شرایط آن) نتیجه انتظارات منفی ناشی از تاثیرات احتمالی ویروس کرونا بر اقتصاد چین و دنیا است.

عبدالعزیز بن سلمان گفت: اوپک وهم پیمانانش می توانند در صورت احتیاج، نسبت به هر عامل موثری بر بازار نفت واکنش نشان دهند، اما مطمئن است که دولت چین و جامعه دنیای می توانند شیوع این ویروس را کنترل و کاملا آن را نابود نمایند.

وی اضافه نمود: هرچند که تاثیر (ویروس کرونا) بر تقاضا برای نفت بسیار محدود بوده، اما تاثیر کنونی بر بازار های دنیای، از جمله نفت و دیگر کالا های اساسی درابتدا تحت تاثیر عوامل روانی و انتظارات به شدت منفی اتخاذ شده از سوی بعضی بازیگران بازار است.

براساس این گزارش، با افزایش مبتلایان به ویروس کرونا و قرنطینه بعضی شهر ها در چین، قیمت نفت در معاملات امروز بیش از 2 درصد کاهش یافت و به کمترین میزان در چند ماه گذشته رسید.

عبدالعزیز در بیانیه ای اعلام نمود: چنین بدبینی را در سال 2003 داشتیم که ویروس سارس شیوع پیدا کرد هرچند که ان سبب کاهش چشمگیر در تقاضا برای نفت نشد.

وی اضافه نمود: اطمینان دارد که دیگر اعضای اوپک به همراه دیگر تولیدنمایندگان یعنی اوپک پلاس، در صورت احتیاج، توانایی و انعطاف پذیری مورد احتیاج برای واکنش به هرگونه تحولات به وسیله اقدامات لازم برای تقویت ثبات بازار نفت را دارند.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2392

به "وزیر انرژی عربستان: اوپک پلاس توانایی ایجاد ثبات در بازار را دارد ، تاثیرات بر بازار نفت نتیجه انتظارات منفی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر انرژی عربستان: اوپک پلاس توانایی ایجاد ثبات در بازار را دارد ، تاثیرات بر بازار نفت نتیجه انتظارات منفی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید