پلمب مطب زیبایی فاقد مجوز در شرق تهران

به گزارش مجله وبلاگ فروش، معاون پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت از پلمب یک مطب پزشک زیبایی فاقد مجوز در شرق تهران اطلاع داد

پلمب مطب زیبایی فاقد مجوز در شرق تهران

به گزارش ، سرهنگ نادر مرادی معاون پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت بیان نمود: اواخر ماه گذشته خانم جوانی با مراجعه به پلیس امنیت عمومی گفت، برای دریافت خدمات درمانی به یکی از مطب های جراحی زیبایی در شرق تهران مراجعه کردم ولی پس از آن متوجه شدم پزشکان این مطب فاقد پروانه تخصصی جراحی بوده از ادامه مراحل درمانی خود منصرف و موضوع را بلافاصله به مأموران پلیس گزارش داده ام.

مرادی با بیان اینکه آنالیز موضوع در دستور کار ماموران معاونت پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت نهاده شد، گفت: در ادامه تحقیقات پلیسی، پرونده مشابهی دیگری از سوی اداره بهداشت و درمان به این معاونت ارجاع شد.

وی گفت: تحقیقات تکمیلی به این موضوع به طور ویژه در دستور کار نهاده شد تا اینکه روز گذشته در بازدید مشترکی که به همراه کارشناسان اداره بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران از این مطب انجام گرفت، معین شد هر دو پزشک این مرکز درمانی دارای پروانه طبابت عمومی بوده و بدون داشتن پروانه تخصصی به صورت غیرمجاز با اخذ مبالغ هنگفت از بیماران خود، جراحی زیبایی لیپوماتیک و لیپوساکشن (خارج کردن چربی های اضافه از بدن) را انجام می دهند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضایی نهاده شد، خاطر نشان کرد: صبح روز نهم دی ماه هر دو پزشک عمومی دستگیر و این مطب توسط مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت پلمب و دستگاه و ادوات غیرمجاز جراحی نیز توسط کارشناسان شبکه بهداشت و درمان توقیف شد.

معاون پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت با بیان اینکه تا به امروز 2 تن از شاکیان شناسایی شده اند، افزود: متهمان پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

معاون پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در خاتمه با اشاره به اینکه این نوع جراحی در علم پزشکی از جمله جراحی های خطرناک و با ریسک بالا بوده و در صورت نداشتن تخصص لازم ممکن است منجر به مرگ بیمار گردد، از شهروندان خواست: به مراکز درمانی و بهداشتی معتبر مراجعه نمایند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این خصوص مراتب را سریعا با شماره گیری مرکز فوریت های پلیس 110 گزارش دهند.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2194

به "پلمب مطب زیبایی فاقد مجوز در شرق تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلمب مطب زیبایی فاقد مجوز در شرق تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید