پلمب 456 واحد صنفی متخلف در ایام کرونایی در استان مازندران

به گزارش مجله وبلاگ فروش، رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان از پلمب 456 واحد صنفی متخلف به علت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی در شرایط کرونایی طی دو هفته گذشته اطلاع داد .

پلمب 456 واحد صنفی متخلف در ایام کرونایی در استان مازندران

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از ایسنا، محمد باقرزاده گفت: در راستای ساماندهی و جلوگیری از فعالیت غیرمجاز واحدهای صنفی در ایام کرونایی در سطح استان مازندران، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی به بازدید از این صنوف پرداختند.

وی ضمن اشاره به مصوبات ستاد مبارزه با ویروس کرونا و فعالیت های گروه شغلی یک تا 4 که به وسیله اتحادیه ها به واحدهای صنفی ابلاغ شد، اضافه نمود: فعالیت های گروه های شغلی 1 در تمامی شهرهای استان و فعالیت های گروه شغلی 2 در شهرهای نارنجی مجاز است.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی مازندران اظهارکرد: فعالیت های گروه شغلی 2 در شهرهای قرمز (ساری، آمل و بهشهر) ممنوع بوده و گروه های شغلی 3 و 4 نیز در تمامی شهرهای استان با توجه به شرایط حاکم ممنوع و برابر ضوابط ابلاغی انجام می پذیرد .

باقرزاده گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در قالب گشت های تلفیقی با همکاری ماموران بهداشت و اصناف طی دو هفته گذشته از 10 هزار و 305 واحد صنفی در سطح استان بازدید کردند.

وی از پلمب 456 واحد صنفی متخلف دراین طرح اطلاع داد و اضافه نمود: این واحد های متخلف به علت عدم رعایت موارد بهداشتی سبب به خطر انداختن سلامت عمومی جامعه شده اند که برابر مصوبات ستاد مبارزه با کرونا و ضوابط حاکم پلمب شدند.

رئیس پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان مازندران در انتها از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت غیرمجاز صنوف مختلف، مراتب را به وسیله تلفن گویا 190 (اداره بهداشت) و یا 110 به پلیس اطلاع دهند.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 8787

به "پلمب 456 واحد صنفی متخلف در ایام کرونایی در استان مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلمب 456 واحد صنفی متخلف در ایام کرونایی در استان مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید