پیش بینی 400 هزار قربانی کرونا در ژاپن در صورت کنترل ناکافی

به گزارش مجله وبلاگ فروش، بر اساس یک پیش بینی مطالعاتی در ژاپن، بدون انجام اقدامات لازم برای کنترل شیوع، شمار قربانیان کروناویروس در این کشور ممکن است به 400 هزار نفر برسد.

پیش بینی 400 هزار قربانی کرونا در ژاپن در صورت کنترل ناکافی

به گزارش ایسنا، طبق این مطالعه تحقیقاتی که بنابر اعلام رسانه های محلی از سوی وزارت بهداشت این کشور اجرا شده است، در صورتی که هیچ اقدامی برای کنترل شیوع کروناویروس در این کشور صورت نگیرد، شمار مبتلایانی که به دستگاه ونتیلاتور احتیاج پیدا می نمایند نیز می تواند به 850 هزار نفر برسد.

این پیش بینی ها بر اساس یافته های تیم تحقیقاتیِ این وزارتخانه به سرپرستی استاد هیروشی نیشیورا از دانشگاه هوکایدو، یکی از متخصصان بیماری های عفونی که تیم مقابله دولت با شیوع کروناویروس را راهنمایی می نماید، اجرا شده است، هرچند وزارت بهداشت ژاپن هنوز این گزارش را به طور رسمی تایید ننموده است.

دولت شینزو آبه، نخست وزیر ژاپن شرایط اضطراری اعلام نموده و به شهروندان توصیه نموده است که بین 70 تا 80 درصد از تعاملات شخصی جلوگیری نمایند تا از وقوع انفجار در موارد جدید ابتلا پیشگیری گردد.

بنا بر گزارش رویترز، تا به امروز 8100 نفر در ژاپن به بیماری کووید-19 مبتلا شده اند که از این میان 146 نفر جان خود را از دست داده و 853 نفر نیز بهبود یافته اند.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: عصر ایران
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3950

به "پیش بینی 400 هزار قربانی کرونا در ژاپن در صورت کنترل ناکافی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی 400 هزار قربانی کرونا در ژاپن در صورت کنترل ناکافی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید