چین: آماده یاری های بیشتر به ایران هستیم

به گزارش مجله وبلاگ فروش، به گزارش خبرنگاران به نقل از وبگاه وزارت خارجه چین، ژائو لی جیان، سخنگوی وزارت خارجه چین از آمادگی کشورش برای یاری های بیشتر به ایران در مقابله با شیوع ویروس کرونا اطلاع داد.

چین: آماده یاری های بیشتر به ایران هستیم

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

در این ارتباط ژائو لی جیان، سخنگوی وزارت خارجه چین با اشاره به تماس تلفنی اخیر وزیرخارجه این کشور با همتای ایرانی خود، گفت: ما اینک با ایران و ایتالیا در ارتباط هستیم و به شهروندان آن ها تسلیت عرض می کنیم. با توجه به نیازهای ایران و ایتالیا، چین آماده است تا از ظرفیت های خود از لحاظ پیشگیری و کنترل همه گیر و معالجه کرونا به این دو کشور یاری کند.

به گفته لی جیان، چین به سرعت کیت ها و تجهیزات پزشکی را به ایران اهدا نموده و تیمی متشکل از پنج متخصص از انجمن صلیب سرخ چین در تاریخ 29 فوریه (شنبه دهم اسفند) وارد تهران شدند.

براساس آمارها تا به امروز 86 هزار و 992 نفر در کل دنیا به ویروس کرونا مبتلا شده اند که 2 و 979 نفر قربانی داشته و 42 هزار و 334 نفر نیز پس از ابتلاء بهبود یافته اند.

چین با 79 هزار و 826 نفر بیشترین آمار مبتلایان را داشته و پس از این کشور کره جنوبی با 3 هزار و 526 و ایتالیا با هزار و 128 نفر قرار دارند.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3060

به "چین: آماده یاری های بیشتر به ایران هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین: آماده یاری های بیشتر به ایران هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید