کارگاه های صنایع دستی گیلان در قاب ایران کالا

به گزارش مجله وبلاگ فروش، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رشت از پخش مستند پیشران در شبکه ایران کالا با معرفی کارگاه های صنایع دستی این شهرستان خبر داد.

کارگاه های صنایع دستی گیلان در قاب ایران کالا

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان، ایمان سهیلی روز سه شنبه 26 فروردین ماه 99 با اعلام این خبر گفت: در راستای معرفی هنرمندان و کارگاه های شاخص صنایع دستی رشت و گیلان، فاز نخست تولید مستندهای صنایع دستی با عنوان پیشران در شبکه ایران کالا به اتمام رسید.

او با اشاره به این که این برنامه به همت اداره کل رشت اجرا شده است،افزود: در حال حاضر این مستند با موضوع معرفی ظرفیت های صنایع دستی و گردشگری استان در چهار قسمت به کارگردانی پیمان فتاحی از شبکه ایران کالا در حال پخش است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رشت همچنین روستای فشتکه، نخستین روستای ملی حصیر ایران در بخش خمام شهرستان رشت را از ظرفیت های ارزشمند صنایع دستی و گردشگری استان معرفی کرد و ادامه داد: 400 بافنده حصیر در روستای فشتکه خمام که درراه اصلی جاده رشت انزلی واقع شده است، فعالیت می کنند که وجودشان سبب شد تا این روستا مقام نخست را درزمینهٔ بافت حصیر در سراسر کشور به دست بیاورد و به عنوان اولین روستای ملی حصیر ایران برگزیده شود.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3908

به "کارگاه های صنایع دستی گیلان در قاب ایران کالا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگاه های صنایع دستی گیلان در قاب ایران کالا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید