کار فریلنس در کانادا

به گزارش مجله وبلاگ فروش، با پیشرفت روز به روز تکنولوژی، تعداد فریلنسرها یا دورکارها نیز در حال افزایش است. کار فریلنس چه در ایران و چه در کشورهای دیگر بسیار رایج است و لذا از این جهت اگر شما قصد مهاجرت به کشورهای دیگر داشته باشید می توانید به عنوان فریلنسر در آن کشورها کار کنید و درآمد کسب کنید.

کار فریلنس در کانادا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای مولتیپل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

وقتی به دنبال فرصت های کاری جدید در خارج از کشور هستید، کار فریلنس در کانادا ممکن است اولین چیزی باشد که به ذهنتان می آید. ما مهم ترین چیزهایی را که باید قبل از تصمیم گیری در خصوص کار فریلنس در کانادا بدانید برایتانن مطرح می کنیم.

انجام کار فریلنس یا دورکاری در کانادا

کانادا یک کشور عظیم عظیم است که شاید به اندازه شهر Ginza توکیو در ساعات شلوغ، پرجمعیت نباشد اما به هیچ وجه خالی هم نیست. کانادا پر از طبیعت شگفت انگیز، منابع عالی، آب و هوای پایدار قاره ای و کلانشهرهایی مانند تورنتو یا ونکوور برای کسانی است که واقعا به دنبال زندگی و کار در یک کشور دیگر هستند.

کانادا مقصدی عالی برای کسانی است که به دنبال فرصت هایی برای کار فریلنس هستند اما مانند سایر کشورهای دیگری که می توانید انتخاب کنید، در خصوص کانادا نیز مواردی وجود دارد که ممکن است شما را نسبت به انتخابتان دلسرد کند.

همه ساله هزاران نفر برای انجام کار موقت در مشاغل مختلف به کانادا مهاجرت می نمایند که این موضوع به کارفرمایان کانادایی نیز برای برطرف کمبود نیروهای کاری یاری می نماید. نکته اینجاست که برای بیشتر مشاغل موقت در کانادا، اجازه کار یا work permit ضروری است. بنابراین تصور نکنید که با داشتن ویزای توریستی معمولی می توانید به انجام کار فریلنس در کانادا بپردازید و اگر قصد دارید به طور موقت در کانادا کار کنید باید یک مجوز کار دریافت کنید.

اگر می خواهید توسط یک کارفرمای کانادایی استخدام به کار شوید، آنها مسئول ایجاد یک نظر در خصوص بازار کار(labour market opinion - LMO) از منابع انسانی و توسعه مهارت های کانادا (Human Resources and Skills Development Canada - HRSDC) هستند. LMO فرمی است که تأیید می نماید که هیچ فردی که ساکن کانادا یا شهفرایند دائمی کانادا باشد در دسترس کارفرما نیست و کارفرما می تواند یک کارمند خارجی را استخدام کند. با این حال بعضی از مشاغل وجود دارد که به این فرم نیازی ندارند.

اما اگر به جای اینکه به عنوان یک کارمند وارد کانادا شوید، به عنوان یک بیزنس من یا تاجر به کانادا مهاجرت کنید، اوضاع برایتان بهتر خواهد بود. همه ساله هزاران بازدید نماینده از مشاغل بین المللی برای همکاری با شرکت های کانادایی به کانادا می آیند. شرایطی وجود دارد که باید آنها را دیدار کنید تا به کانادا اجازه داده شوید. اما یک چیز خوب است بدانید که بازدید نمایندگان مشاغل به مجوز کار نیاز ندارند.

بازدید نماینده از مشاغل(business visitor):

شخصی است که بدون ورود مستقیم به بازار کار کانادا، برای شرکت در فعالیت های تجاری بین المللی به کانادا می آید. بازدید نمایندگان مشاغل معمولاً برای چند روز یا چند هفته در کانادا می مانند اما تا 6 ماه نیز می توانند در کانادا اقامت نمایند.

یک بازدید نماینده تجاری در واقع یک دسته جداگانه با شرایط جداگانه است، اما تفاوتی که این دسته با سایر مهاجران کاری دارد در این است که بازدید نمایندگان مشاغل به مجوز کار نیاز ندارند.

توجه داشته باشید که محدودیت هایی برای کار فریلنس انتخابی شما در کانادا وجود خواهد داشت؛ به عنوان مثال شما قادر به کار در بخش آموزش، بهداشت و درمان و بیشتر مشاغل از نوع ساختمانی نخواهید بود.

در خصوص انتخاب شهر کانادا برای مهاجرت، ونکوور می تواند گزینه مناسبی باشد زیرا آب و هوای ونکوور بسیار معتدل است. نکته دیگر این است که کانادا بطور کلی کشوری گران و هزینه بر است اما با وجود حقوق و دستمزد بسیار خوبی که در آنجا وجود دارد، به نوعی بین دخل و خرج مردم تعادل ایجاد می گردد.

نتیجه گیری

همانطور که دیدید بسته به شرایط شما چند روش مختلف برای مهاجرت کاری شما به کانادا وجود دارد. در اینجا سه عامل اصلی وجود دارد که باید در نظر بگیرید و معین می نماید کدام روش برای شما مناسب تر است:

  • از کجا می آیید
  • چه مدت شما قصد ماندن در کانادا را دارید
  • آیا قصد انجام تجارت در کانادا را دارید یا خیر

بنابراین اگر یک فریلنسر هستید و به دنبال کار فریلنس در کانادا می شد، رفتن به کانادا نباید برایتان چندان سخت به نظر برسد. هرچند که افرادی که از کشورهای آسیا و آفریقا می آیند، ممکن است با سختی های خاصی برای مهاجرت به کانادا روبرو شوند اما دریافت ویزای اقامت موقت معمولاً خیلی سخت نیست؛ فقط وقتی می خواهید برای زندگی در کانادا درخواست اقامت دائم دهید، این فرایند می تواند چالش برانگیزتر گردد.

همچنین در این لینک می توانید لیست آگهی های کار فریلنس در کانادا را نیز مشاهده نمایید.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: اینترنت
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 7055

به "کار فریلنس در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار فریلنس در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید