کوه سیاه بوشکان طعمه آتش شد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرنگاران/بوشهر عصر روز گذشته بر اثر وقوع صاعقه ارتفاعات احمد لر از توابع شهرستان دشتستان واقع در غرب بوشکان دچار حریق شد.

کوه سیاه بوشکان طعمه آتش شد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر در مورد این حادثه به خبرنگاران گفت: طبق ارزیابی های اولیه وسعت آتش زیاد است و در حال حاضر نیز تعدادی از مردم و نیروها بالا رفته اند.

غلامرضا منتظری اضافه نمود: تعدادی از همکاران ما در حال حاضر در منطقه حضور دارند، الان با آنها تماس داشتیم. یک فراخوان برای جذب نیرو و یاری منتشر نموده ایم، تعدادی رفته اند و تعدادی نیز تا صبح می رسند.

وی اظهار کرد: با دکتر منصور، رئیس سازمان جنگل ها تماس گرفته و درخواست هلیکوپتر کردم که قرار شد تا صبح و با فوریت نسبت به اعزام اقدام گردد. ضمن اینکه مدیرکل بحران استانداری هم پیگیر هستند، و با ایشان و مدیرکل محیط زیست و مدیر امور عشایر در تماس مستمر هستیم.

به گزارش خبرنگاران، پس از این اتفاق نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر و همچنین گروههای مردمی و عشایر برای اطفاء حریق به منطقه اعزام شده اند. به گفته شاهدان محلی شدت و وسعت این آتش سوزی بسیار زیاد است.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4874

به "کوه سیاه بوشکان طعمه آتش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوه سیاه بوشکان طعمه آتش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید