کی روش: در بازی اول، کسی نمی گوید مدعی است، برانکو عراق را تحسین و از اوکراینی ها حمایت می نماید!

به گزارش مجله وبلاگ فروش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از پیروزی تیمش مقابل یمن ابراز خرسندی کرد.

کی روش: در بازی اول، کسی نمی گوید مدعی است، برانکو عراق را تحسین و از اوکراینی ها حمایت می نماید!

به گزارش خبرنگاران، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از پیروزی پنج بر صفر ایران مقابل یمن گفت: معمولا در بازی های اول جام ملت ها می بینیم که بازیکنان با استرس کار را آغاز می نمایند ولی خوشبختانه گل اول را خیلی زود زدیم و به تیم حریف فشار وارد کردیم.

وی اضافه کرد: یمنی ها اشتباهاتی داشتند و ما از آن استفاده کردیم. جا دارد به بازیکنانم تبریک بگویم و همین طور به بازیکنان یمن که تا آخرین لحظه برای تیمشان جنگیدند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد که امید ابراهیمی باید از زمین بازی اخراج می شده و از طرفی شاگردانش بازی خشنی را ارائه نموده اند، گفت: شما در ورزشگاه بودید؟ قبل از اینکه آزمون کاری انجام بدهد بازیکن یمن عمل خطا را انجام داد ولی بازیکنان ایران کاملا بازی را جدی گرفتند و دیدید که قاطعانه پیروز شدند.

او در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه عده ای معتقدند که ایران باید قهرمان گردد، گفت: البته این طبیعی است چون توقعات طرفداران است ولی بعضی از افراد که این حرف ها را می زنند، کسانی هستند که کاری برای رشد فوتبال انجام نمی دهند.

کی روش درباره شناختش از تیم ویتنام اظهار کرد: من ویتنام را از چند سال پیش و از زمانی که یکی از دوستانم سرمربی این تیم بود، می شناختم. مطمئنا این تیم خیلی خطرناک و سرعتی است و رشد زیادی داشته به خصوص که از خط دفاع به خوبی توپ را به خط حمله منتقل می نمایند.

او درباره آغاز خوب تیم ملی فوتبال ایران در این جام، گفت: آغاز خوب برای همه خیلی خوب است و برد همواره شادمان نماینده است. در بازی اول هیچ تیمی نمی تواند بگوید مدعی است. نتایج بازی های اول به تیم من و بازیکنانم خیلی یاری کرد که هوشیار باشیم. با همه تمرکز وارد بازی شدیم و شادمانم که برنده شدیم. ما به هیچ تیمی کاری نداریم و تنها کار خودمان را انجام می دهیم.

کی روش در خصوص اظهارات برانکو که گفته بود ایران چرا نباید بتواند عراق را شکست دهد، گفت: الان باید مسائل را به مسائل خانگی تغییر بدهیم. (باخنده) قبل از این که حرفی در این مورد بزنم، باید دوباره به بازیکنانم تبریک بگویم و از سرمربی یمن هم تشکر کنم. از طرفداران ایران و یمن ممنون هستم. در خصوص این آقا باید بگویم همه او را می شناسیم. او فردی است که همواره می گفت فوتبال ایران سیرک است.

وی تاکید نمود: دقیقا در لحظاتی که 85 میلیون ایرانی برای تیمشان دعا می نمایند، فردی هوشمند و خارق العاده، مربی عراق را تحسین می نماید. کسی که در خدمت فوتبال ایران است، از سرمربی حریف هوشمندانه تعریف می نماید و با تمام تخصص و حمایتی که از تیمش دریافت کرد، باز هم نتوانست قهرمان لیگ قهرمانان آسیا گردد. حمایتی که باعث شد تیم های دیگر ضرر نمایند اما او شهره است که از بازیکنان اوکراینی حمایت کند. بهتر است در این شرایط این مرد باهوش را تنها بگذاریم.

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به سوالی درباره مسائل خط دفاع تیمش بیان نمود: بله ممکن است در 90 دقیقه بعضی مسائل رخ بدهد. مثلا در لیگ های ایران و قطر بیشتر تیم ها کوشش می نمایند تا ببینند در میانه میدان چه اتفاقاتی می افتد ولی خط دفاع ما در میانه زمین خط حمله حریف را کنترل کرد.

او درباره عملکرد آزمون و طارمی گفت: مطمئنا این گل ها به اعتماد به نفس مهاجمان ما اضافه می نماید ولی مهمترین مساله این بود که انتقال توپ از خط دفاع به هافبک و حمله ما به خوبی انجام شد.

کی روش در انتها نشست خبری خطاب به خبرنگاران بیان نمود: از این که مجبور شدم مسائل خانوادگی را عنوان کنم، عذر خواهی می کنم.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2046

به "کی روش: در بازی اول، کسی نمی گوید مدعی است، برانکو عراق را تحسین و از اوکراینی ها حمایت می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کی روش: در بازی اول، کسی نمی گوید مدعی است، برانکو عراق را تحسین و از اوکراینی ها حمایت می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید