گروه جهادی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در بوشهر شروع به کار کرد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، گروه جهادی شهید شاهینی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در کنار خانواده این شهید والا مقام در بوشهر شروع به کار کرد.

گروه جهادی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در بوشهر شروع به کار کرد

به گزارشگروه دانشگاه خبرنگاران، محمد زادمهر دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در دیدار با خانواده شهید شاهینی که به هدف آغاز به کار گروه جهادی این اتحادیه انجام شد، ضمن پاسداشت مقام والای شهدای گران قدر انقلاب اسلامی گفت: ما خود را مدیون شهدا می دانیم اما لیبرال ها این جمله را نمی فهمند یا بهتر بگویم اصلا درک نمی نمایند.

وی با بیان اینکه شهید شاهینی یک جوان توانمند و از اعضایی بود که بنده افتخار میکنم امروز در جایگاهی فعالیت میکنم که روزی کسی چون او در آن فعالیت داشته، اضافه نمود: ضرورت حضور در کار های اجتماعی و کوشش برای برطرف قسمتی از نگرانی ها و کمبود های مردم قطعا وظیفه امروز جنبش دانشجویی و ماموریت ویژه افسران جوان جنگ نرم از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

زادمهر بیان نمود: گروه جهادی نیز ذیل رویکرد های جدید اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان تعریف، تدوین و امروز رسما آغاز به کار خواهد نمود تا در راستای ارتباط بیشتر با مردم فعالیت هایی شکل گیرد.

وی ضمن تقدیر از پدر و مادر شهید شاهینی، بیان نمود: قطعا در راه اعتلای نام و راه این شهید بزرگوار تمام توانمان را به کار خواهیم گرفت.

همچنین احسان سلیمان پور دبیر واحد فرهنگی و مسئول گروه جهادی شهید شاهینی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: گروه جهادی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان را به نام شهید شاهینی نامگذاری کردیم تا دین خود را به این شهید عزیز تشکیلات ادا کنیم.

وی به با بیان اینکه طی روز های آینده اردو های جهادی را در سه زمینه پیشگیری در حوزه سلامت، آموزش های درسی دانشگاه فرهنگیان و معضلات اجتماعی برگزار کنیم، اضافه نمود: نتایج این اردوها را خدمت رهبر معظم انقلاب و مردم اعلام خواهیم کرد.

سلیمانپور با اشاره به اینکه جهاد در کنار علم و آن هم در بستر تشکیلات فضای فوق العاده برای پرورش نسل جدید فراهم می نماید، توضیح داد: ضمن تقدیر از پذیرش درخواست این اتحادیه از سوی خانواده شاهینی و کوشش های دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی بوشهر و خلیج فارس بوشهر بزودی اولین اردوی جهادی به یاد شهید بزرگواران در روستای محل تولد او برگزار می گردد.

لازم به ذکر است؛ دیدار با خانواده شهید شاهینی با حضور دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و دانشگاه خلیج فارسانجام شد.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 353

به "گروه جهادی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در بوشهر شروع به کار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گروه جهادی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در بوشهر شروع به کار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید