یونان دستور بسته شدن تمام کلیساها را صادر کرد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، دولت یونان در اقدامی برای مقابله با شیوع کرونا، دستور بسته شدن کلیساها را صادر کرد.

یونان دستور بسته شدن تمام کلیساها را صادر کرد

سفر با تور ارزان یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دولت یونان در اقدامی برای مهار ویروس کرونا، روز سه شنبه دستور توقف فعالیتهای کلیساها را اعلام نمود.

به نوشته وبگاه گریک ریپورتر یونان امروز دستور داد فعالیت کلیساهای ارتدکس در این کشور متوقف شوند. یونان برای مهار ویروس کرونا دستور بسته شدن تمام مغازه ها و سینماها در این کشور را از فردا چهارشنبه صادر کرد. دولت یونان روز گذشته دستور بسته شدن تمام مدارس در این کشور را نیز اعلام نمود.

به نوشته وبگاه یورو اکتیو تمامی افرادی که وارد یونان می شوند باید 14 روز در قرنطینه باشند. تا به امروز 331 نفر در یونان به کرونا مبتلا شده و 3 تن نیز جان باخته اند.

به گفته مقامات این کشور بانک ها و پمپ بنزین ها کماکان به ارئه خدمات مشغولند و افرادی که قوانین جدید را برای مهار کرونا رعایت نکنند 5 هزار یورو جریمه می شوند.

در قاره اروپا ایتالیا، اسپانیا و فرانسه بدترین شرایط در زمینه شیوع کرونا را دارند. وزارت بهداشت اسپانیا امروز (سه شنبه) اعلام نمود طی بیست وچهار گذشته نزدیک به دو هزار مورد ابتلای جدید به ویروس کووید19 در این کشور گزارش شده است.

به نوشته وبگاه اِل پائیس، دکتر فرناندو سیمون مدیر مرکز هماهنگی فوریت های پزشکی در وزارت بهداشت اسپانیا با اعلام تعداد مبتلاهای جدید، گفت 150 نفر هم بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده و به آمار تلفات اضافه شدند. (جزئیات بیشتر)

م

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2837

به "یونان دستور بسته شدن تمام کلیساها را صادر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یونان دستور بسته شدن تمام کلیساها را صادر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید