یک مقام آمریکایی : چین در ساخت واکسن کرونا کارشکنی می نماید

به گزارش مجله وبلاگ فروش، سناتور جمهوری خواه آمریکایی امروز (یکشنبه) مدعی شد، این کشور شواهدی دارد مبنی بر اینکه چین کوشش می نماید تا ساخت و فراوری واکسن مقابله با کرونا را که از سوی کشورهای غربی در حال اجرا است، کند نموده یا در آن خرابکاری کند.

یک مقام آمریکایی : چین در ساخت واکسن کرونا کارشکنی می نماید

به نقل از خبرگزاری رویترز، سناتور ریک اسکات در گفتگویی با رادیو بی.بی.سی گفت: ما باید ساخت این واکسن را انجام دهیم. متاسفانه ما شواهدی داریم که چین کمونیست کوشش می نماید تا در این فرایند خرابکاری کند یا فراوری آن را آهسته کند.

وی ادامه داد: چین نمی خواهد ما در فراوری واکسن مقابله با کروناویروس نفر اول باشیم. آنها کوشش می نمایند تا دشمن آمریکایی ها و حتی دشمن دموکراسی در سراسر دنیا باشند.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آمریکا چه شواهدی دارد، از دادن جزئیات امتناع کرد اما گفت، این شواهد از جامعه اطلاعاتی به دست آمده است.

این سناتور جمهوری خواه ادامه داد: واکسن یک امر مهم برای تمامی ماست تا بار دیگر اقتصاد خودمان را شکوفا کنیم. آنچه من به آن باور دارم این است که آیا انگلیس نیز در این گام نخست است یا ما. ما اطلاعاتمان را به اشتراک می گذاریم اما چین کمونیست این کار را انجام نمی دهد.ایسنا

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4944

به "یک مقام آمریکایی : چین در ساخت واکسن کرونا کارشکنی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک مقام آمریکایی : چین در ساخت واکسن کرونا کارشکنی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید