شروع فراوری خودروی برقی پل استار 2 در چین علیرغم شیوع کرونا

به گزارش مجله وبلاگ فروش، در شرایطی که بیشتر کارخانه های خودروسازی در آمریکا و اروپا به علت شیوع ویروس کرونا تعطیل شده اند، شرکت پل استار چین از شروع فراوری خودروی برقی پل استار 2 خبر داده است.

شروع فراوری خودروی برقی پل استار 2 در چین علیرغم شیوع کرونا

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از انگجت، فراوری خودروی برقی پل استار 2 در لوکیائوی چین شروع شده است.

فراوری این خودرو با همکاری شرکت ولوو و تحت نظر آن صورت می گیرد. ولوو و پل استار قبلا نیز با همکاری یکدیگر خودروهای برقی فراوری نموده بودند. مالکیت هر دو شرکت در چین و مدیریت آنها توسط شرکت خودروساز چینی گیلی صورت می گیرد.

قرار است خودروی برقی جدید علاوه بر بازارهای داخلی در اروپا و آمریکای شمالی نیز به فروش برسد. فروکش کردن ویروس کرونا در چین باعث شده فعالیت های فراوریی در این کشور اندک اندک به حالت عادی بازگردد.

پل استار 2 رقیبی برای خودروی برقی مدل 3 تسلا خواهد بود و مجهز به باتری 78 کیلووات ساعتی است و با هر بار شارژ می تواند 445 کیلومتر را طی کند. موتور 408 اسب بخاری، سازگاری با دستیار صوتی گوگل، نقشه ها و پلی استور گوگل از جمله دیگر امکانات این خودروی برقی است. قیمت این خودرو 63 هزار دلار خواهد بود.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3559

به "شروع فراوری خودروی برقی پل استار 2 در چین علیرغم شیوع کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع فراوری خودروی برقی پل استار 2 در چین علیرغم شیوع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید