ابتلای حدود 60 هزار نفر ظرف 24 ساعت، قربانیان کرونا در آمریکا از 132 هزار نفر گذشت

به گزارش مجله وبلاگ فروش، طبق آمار و ارقام دانشگاه جانز هاپکینز، ظرف 24 ساعت گذشته بیش از 59 هزار نفر در آمریکا به کرونا مبتلا شدند تا آمار کلی مبتلایان به این ویروس در این کشور از سه میلیون نفر عبور کند.

ابتلای حدود 60 هزار نفر ظرف 24 ساعت، قربانیان کرونا در آمریکا از 132 هزار نفر گذشت

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، طبق جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه جانز هاپکینز، در 24 ساعت گذشته، آمار روزانه مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده رکورد جدید 59 هزار و 320 مورد را زد و مجموع مبتلایان به این ویروس ناشناخته در این کشور به سه میلیون و 53 هزار و 328 نفر رسید.

این آمار و ارقام همچنین نشان می دهد که در 24 ساعت گذشته، 822 نفر جدید بر اثر کووید-19 در آمریکا جان خود را از دست دادند و مجموع قربانیان این ویروس در این کشور به 132 هزار و 277 نفر رسید.

مقایسه آمار و ارقام جدید دانشگاه جانز هاپکینز با آمار و ارقام یک روز قبل این مرکز نشان می دهد که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا از زمان شیوع این ویروس در این کشور رکورد تازه ای زده است و قربانیان کووید-19 در آمریکا نیز در مقایسه با روز قبل تاحدودی کاهش داشته است.

با اینحال، پایگاه اطلاع رسانی worldometers، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا را سه ملیون و 158 هزار و 932 نفر و مجموع قربانیان آن را 134 هزار و 862 نفر گزارش نموده است.

طبق آمار و ارقام دانشگاه جانز هاپکینز، تا به امروز دستکم 12 میلیون و 9 هزار و 301 نفر از مردم سراسر دنیا به ویروس کرونا آلوده شده اند و از آن میان 548 هزار و 822 نفر جان خود را از دست داده اند و 6 میلیون و 561 هزار و 969 نفر بهبود یافته اند. آمریکا همچنان با اختلاف بسیار زیاد در صدر کشورهای دنیا با بیشترین آمار و ارقام مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس قرار گرفته است.

تعداد آمار روزانه ابتلا به کرونا در ایالات متحده آمریکا در حالی رو به افزایش است که روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز روز گذشته در گزارشی نوشت مشکلاتی که از ابتدای بهار در تامین تجهیزات محافظتی برای مقابله با کرونا وجود داشتند اکنون در حال شدت دریافت هستند.

پیش از این دکتر آنتونی فائوچی مدیر مؤسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی در آمریکا گزارش نموده بود با توجه به عدم کنترل بیماری کرونا در آمریکا احتمال می رود که آمار روزانه مبتلایان به کووید-19 در این کشور به 100 هزار برسد.

کرونای جدید یکی از 7 نوع ویروس شناخته شده کرونا است که باعث ایجاد بیماری در انسان می گردد. 4 گونه از این نوع ویروس ها علائمی شبیه سرماخوردگی خفیف ایجاد می نمایند و سه گونه دیگر باعث ایجاد بیماری های حاد تنفسی می شوند که در مواردی به مرگ منجر می گردد.

سازمان دنیای بهداشت بعد از ابتلای بیش از 121 هزار نفر در سراسر دنیا به این بیماری آن را همه گیر دنیای گفت و اخیراً نیز روز سه شنبه هفته جاری، درباره مسائل اخیر مطرح شده در مورد انتقال ویروس کرونا به وسیله هوا توضیحاتی ارائه و گفت شواهد درباره اینکه این ویروس به وسیله هوا منتقل می گردد رو به افزایش است اما این مسئله هنوز قطعی نیست. بیش از 200 دانشمند روز دوشنبه در نامه ای به سازمان بهداشت دنیای از این سازمان خواستند اعلام کند ویروس کرونا به وسیله هوا قابل انتقال است.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 5810

به "ابتلای حدود 60 هزار نفر ظرف 24 ساعت، قربانیان کرونا در آمریکا از 132 هزار نفر گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتلای حدود 60 هزار نفر ظرف 24 ساعت، قربانیان کرونا در آمریکا از 132 هزار نفر گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید