اتحادیه اروپا تحریم ها علیه روسیه را تمدید می نماید

به گزارش مجله وبلاگ فروش، یکی از مقامات ارشد اتحادیه اروپا گفت این نهاد میخواهد به دلیل عدم اجرای کامل توافق مینسک توسط روسیه، تحریم ها علیه این کشور را تمدید کند.

اتحادیه اروپا تحریم ها علیه روسیه را تمدید می نماید

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، سران اتحادیه اروپا قصد دارند روز پنجشنبه، تحریم ها علیه روسیه را تمدید نمایند.

به نوشته خبرگزاری رویترز، یک مقام ارشد اتحادیه اروپا روز چهارشنبه گفته است: به احتمال زیاد شورای اروپا حمایت یک دست خود از حق حاکمیت اوکراین و یک پارچگی قلمرو آن را اعلام خواهد نمود و همان طور که می دانید مدت اعمال تحریم ها علیه روسیه به اجرای کامل توافق مینسک توسط این کشور بستگی دارد و ما انتظار داریم تحریم ها تمدید شوند.

روز گذشته (سه شنبه) نیز هایکو ماس وزیر خارجه آلمان ساعاتی بعد از اعلام موافقت مسکو و کی یف برای اجرای آتش بس کامل در شرق اوکراین اظهار داشت، در شرایط جاری دلیلی برای برداشته شدن تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه وجود ندارد.

اتحادیه اروپا در سال 2014 در انتقاد از مواضع مسکو در قبال اوکراین و همه پرسی الحاق شبه جزیره کریمه به فدراسیون روسیه تحریم هایی علیه روسیه اعمال نموده و مسکو را به دخالت در درگیری های نظامی در مناطق شرقی اوکراین و حمایت از جدایی طلبان متهم نموده است.

اتحادیه اروپا از سال 2014 تحریم های خود علیه روسیه را در رابطه با اوکراین تمدید نموده و برای آخرین بار این تحریم ها تا 31 ژانویه 2020 تمدید شده است.

دیمیتری مدودوف نخست وزیر روسیه چهارم آذر پس از ملاقات با همتای فنلاندی خود در یک نشست خبری با هشدار به غرب گفت، تا زمانی که تحریم های غرب علیه کشورش پابرجاست، روسیه نیز اقدامات محدود نماینده و تلافی جویانه خود را متوقف نخواهد ساخت.

م

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 1017

به "اتحادیه اروپا تحریم ها علیه روسیه را تمدید می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحادیه اروپا تحریم ها علیه روسیه را تمدید می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید