تشکیل کمیته های دوجانبه برای واگذاری بندر لاذقیه سوریه به ایران ، تسریع در بازسازی، آرامش مردم این کشور را به دنبال دارد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی رسانه ای وزارت خارجه در مورد آخرین شرایط واگذاری مدیریت بندر لاذقیه در سواحل غربی سوریه به ایران گفت: بخشی از این همکاری های طبیعتاً مربوط به زیرساخت های مالی و مسائل امنیتی است به همین دلیل کمیته هایی به صورت دو و سه جانبه در حال پیگیری موضوع هستند.

تشکیل کمیته های دوجانبه برای واگذاری بندر لاذقیه سوریه به ایران ، تسریع در بازسازی، آرامش مردم این کشور را به دنبال دارد

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرنگاران، سعید خطیب زاده، سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی رسانه ای وزارت خارجه در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد آخرین شرایط واگذاری مدیریت بندر لاذقیه در سواحل غربی سوریه به ایران و همچنین موضوع توسعه خطوط ریلی و جاده ای میان ایران، عراق و سوریه گفت: همکاری های بین سه کشور ایران، عراق و سوریه در حوزه های مختلف با جدیت پیگیری می گردد.

رئیس مرکز دیپلماسی رسانه ای وزارت خارجه توضیح داد: بخشی از این همکاری های طبیعتاً مربوط به زیرساخت های مالی و بعضی مربوط به مسائل امنیتی است، به همین دلیل کمیته هایی به صورت دو و سه جانبه در حال پیگیری این مسئله هستند و ما فکر می کنیم هر چه فرایند بازسازی در سوریه سرعت بگیرد آرامش، ثبات و انتها درد و رنج مردم سوریه نزدیک تر خواهد بود.

انتهای پیغام/

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 7827

به "تشکیل کمیته های دوجانبه برای واگذاری بندر لاذقیه سوریه به ایران ، تسریع در بازسازی، آرامش مردم این کشور را به دنبال دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل کمیته های دوجانبه برای واگذاری بندر لاذقیه سوریه به ایران ، تسریع در بازسازی، آرامش مردم این کشور را به دنبال دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید