تقسیم امتیازات در دربی منچستر، توقف بایرن مونیخ مقابل اونیون برلین، تحقیر دورتموند برابر اشتوتگارت

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرگزاری خبرنگاران- شاگردان اوله گونار سولسشر و پپ گواردیولا در حد کسب سه امتیاز ظاهر نشدند.

تقسیم امتیازات در دربی منچستر، توقف بایرن مونیخ مقابل اونیون برلین، تحقیر دورتموند برابر اشتوتگارت

به گزارش خبرنگاران، اولین تقابل منچستریونایتد و منچسترسیتی در فصل 21-2020 برنده ای نداشت. در حالی که منچسترسیتی پس از برد 3-0 مقابل مارسی و منچستریونایتد پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا سراغ این بازی می آمد، مربیان هر دو تیم هدف مشابهی را در سر داشتند: شکست نخوردن در شهرآورد. سولسشر می دانست که یک باخت دیگر او را دوباره در معرض خطر قرار می دهد و از طرفی گواردیولا که سال گذشته مقابل شیاطین سرخ بارها باخته بود، نمی خواست باز هم امتیازهای مهمی را از دست بدهد. در نهایت کوشش 90 دقیقه ای دو تیم فایده ای برای طرفداران نداشت و این دو تیم به تساوی رضایت دادند.

اولین موقعیت مهم بازی توسط تیم منچستر یونایتد به دست آمد. روی یک ارسال کرنر اسکات مک تومینای می توانست در دهانه دروازه گلزنی کند اما در لمس توپ ناکام بود تا کار بدون گل باقی بماند. در دقیقه 23 رحیم استرلینگ درون محوطه جریمه منچستر یونایتد به موقعیت خود دست یافت اما نتوانست از این فرصت استفاده کند و آن را هدر داد. در دقیقه 25 باز هم این منچسترسیتی بود که به یک موقعیت خوب دست یافت اما ضربه خطرناک گابریل ژسوس با اختلاف کمی از بالای دروازه عبور کرد.

چند دقیقه بعد منچستر یونایتد به یک موقعیت خوب دست یافت و در حالی که پل پوگبا می توانست هری مگوایر را در موقعیتی خوب صاحب توپ نمایند اما خودش اقدام به ضربه کرد که نهایتاً یک کرنر برای یونایتد حاصل شد. سیتی می توانست بالاخره قفل دروازه ها را باز کند اما دو موقعیت بسیار خوب در ابتدا توسط ریاض محرز و بعد از آن کوین دی بروین از دست رفت تا کار همچنان بدون گل دنبال گردد. در ادامه نیز اتفاق خاص دیگر روی دروازه ها رخ نداد تا مسابقه تا سرانجام 45 دقیقه ابتدایی با تساوی بدون گل سرانجام پیدا کند.

منچستر یونایتد نیمه دوم را بهتر شروع کرد و در همان دقایق ابتدایی به یک ضربه پنالتی دست یافت اما تعیین شد که قبل از اعلام خطا بازیکن این تیم در منطقه آفساید قرار داشته بنابراین تصمیم برگردانده شد. در ادامه منچسترسیتی به یک موقعیت خوب دست یافت اما اشتباه گابریل ژسوس باعث شد این فرصت از دست برود و همچنان بازی بدون گل دنبال گردد. در ادامه نیز اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد تا دربی شهر منچستر نهایتاً با تساوی بدون گل انتها پیدا کند و دو تیم امتیازات را تقسیم نمایند.

- خط دفاعی همچنان پاشنه آشیل بایرن است و تیم هانسی فلیک مقابل تیم چغر برلینی، با ارائه یک نمایش نه چندان جالب نتوانست پیروز گردد. بایرن مونیخ برای دومین ملاقات متوالی در بوندسلیگا به تساوی دست یافت تا آن ها فقط به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به لایپزیش، صدرنشین لیگ باشند. خط دفاعی بایرن مونیخ همچون بازی های گذشته عملکرد ضعیفی داشت و این بار وینگرها و مهاجمان نتوانستند برابر تیم سرسخت پایتخت، بایرن مونیخ را سربلند نمایند.

اونیون برلین 1-0 بایرن مونیخ؛ گریشا پرومل 4`: کرنر ارسالی تریمل با ضربه سر پرومل همراه شد و از دست مدافعان و مانوئل نویر کاری بر نیامد تا توپ وارد دروازه بایرنی ها گردد.

اونیون برلین 1-1 بایرن مونیخ؛ روبرت لواندوفسکی 67`: کومان با یک حرکت انفرادی خوب، وارد محوطه جریمه اونیون برلین شد و پاسی کات بک فرستاد که روبرت لواندوفسکی پاس کومان را به گل تبدیل کرد.

- ورتموند که هفته هاست در بوندسلیگا پیروز به کسب پیروزی نشده، امشب نیز در خانه خود برابر اشتوتگارت شکست خورئد. در صورت پیروزی بایرن مونیخ در بازی امشب مقابل یونیون برلین، فاصله دورتموند با صدر به هفت امتیاز افزایش پیدا می نماید. اشتوتگارت بازی را بهتر شروع کرد و بعد از خلق یکی دو موقعیت در دقیقه 25 به گل اول دست یافت. این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شده و سیلاس فوندو آن را تبدیل به گل اول اشتوتگارت کرد. دقایقی بعد اشتوتگارت فرصت خوبی برای دو برابر کردن اختلاف داشت، اما ضربه محکم متئو کلیمویمکز از سمت راست با مهار تماشایی تیمو بورکی همراه شد و این فرصت از دست رفت.

دورتموند در ادامه در صدد جبران برآمد و در دقیقه 39 بود که به گل تساوی دست یافت. رافائل گوئریرو در سمت چپ، جیووانی رینا را صاحب فرصت کرد و او با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه پیروز شد کار را به تساوی بکشاند تا در نهایت نیمه نخست با تساوی 1-1 به اتمام برسد. اما اشتوتگارت در دقایق ابتدایی نیمه دوم به گل دوم دست یافت. روی پاس عرضی اورل مانگالا درون محوطه، سیلاس صاحب فرصت شد و با ضربه ای دقیق گل دوم را به ثمر رساند.

اما در دقیقه 61 روی پاس عمقی بورنا سوسا بود که فورستر با دروازه بورکی تک به تک شده و با ضربه ای فنی به گوشه دروازه گل سوم را وارد دروازه دورتموند کرد. این سرانجام کار نبود و در دقیقه 65 این بار کولیبالی در سمت راست محوطه صاحب فرصت شد و با حرکتی انفرادی و ضربه ای فنی به گوشه سمت مخالف گل چهارم اشتوتگارت را به ثمر رساند. دقایقی بعد و روی پاس گوئریرو بود که جیدون سانچو می توانست از مرکز محوطه یکی از گل ها را جبران کند، اما ضربه او توسط دروازه بان حریف مهار شد. اما نیکولاش گونزالز در دقیقه 92 از درون محوطه گل پنجم را نیز به ثمر رساند و در نهایت دورتموند با نتیجه سنگین 1-5 باخت.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 8849

به "تقسیم امتیازات در دربی منچستر، توقف بایرن مونیخ مقابل اونیون برلین، تحقیر دورتموند برابر اشتوتگارت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقسیم امتیازات در دربی منچستر، توقف بایرن مونیخ مقابل اونیون برلین، تحقیر دورتموند برابر اشتوتگارت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید