جورجینیو: باید ذهنیت مان را تغییر دهیم و در بازی های خانگی هم نتیجه بگیریم

به گزارش مجله وبلاگ فروش، هافبک بزریلی الاصل تیم فوتبال چلسی معتقد است این تیم باید در بازی های خانگی بهتر عمل کند.

جورجینیو: باید ذهنیت مان را تغییر دهیم و در بازی های خانگی هم نتیجه بگیریم

به گزارش خبرنگاران، جورجینیو که تابستان 2018 پس از چهار سال حضور در ناپولی به همراه مائوریتزیو ساری از این تیم راهی چلسی شد، در تازه ترین اظهارنظر درباره پیروزی 2 بر یک اخیر آبی پوشان لندنی در خانه آرسنال در هفته بیستم لیگ برتر انگلیس گفت: کسب پیروزی در بازی های خارج از خانه کار سختی است به خصوص اگر دربی باشد، به همین خاطر ما حس فوق العاده ای بابت پیروزی مقابل آرسنال داریم. با این حال ما باید ذهنیت خود را تغییر دهیم و در بازی های خانگی هم نتیجه بگیریم چون در استمفوردبریج امتیازات زیادی از دست داده ایم.

وی اضافه کرد: به نظر من به لحاظ ذهنیتی بازی در بازی های خارج از خانه آسانتر است چون می دانید که باید بجنگید. گاهی اوقات شما در خانه خود وارد زمین می شوید و کمی بازی را آسان می گیرید که من فکر می کنم چنین رویکردی باید تغییر کند. گاهی اوقات ما مقابل تیم هایی بازی می کنیم که نمی خواهند بازی کنند و فقط به فکر دفاع کردن و ترتیب ضدحملات هستند که پیدا کردن فضا در چنین بازی هایی سخت است.

هافبک ایتالیایی چلسی صحبت های خود را اینطور ادامه داد: ما باید سخت تلاش کنیم تا در چنین بازی هایی هم به پیروزی برسیم. به نظرم با دوندگی بیشتر در زمین می توان خطوط دفاعی حریف را شکست. گاهی اوقات ما اینطور عمل نمی کنیم و تنها می خواهیم وقتی پا به توپ هستیم بازی کنیم که این رویه باید تغییر کند. تأکید می کنم که ذهنیت ما باید تغییر کند.

جورجینیو 28 ساله شرح داد: ما درباره بازیکنان جوان زیادی صحبت می کنیم که عضو چلسی هستند اما همه ما باید مسئولیت پذیر باشیم و این تنها منوط به بازیکنان باتجربه تر نمی شود. بازیکنان جوان نیاز به کمک بیشتری دارند، اما نباید بهانه گیری کنند و باید برای هر بازی آماده جنگیدن باشند چون آنها برای تیمی به نام چلسی در لیگ برتر بازی می کنند.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2196

به "جورجینیو: باید ذهنیت مان را تغییر دهیم و در بازی های خانگی هم نتیجه بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جورجینیو: باید ذهنیت مان را تغییر دهیم و در بازی های خانگی هم نتیجه بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید