واکنش به ادعای مراودات اقتصادی اخلالگر ارزی و فرزند دادستان کل کشور

به گزارش مجله وبلاگ فروش، اظهارات امید اسدبیگی متهم اخلال در نظام اقتصادی کشور در مورد مراودات اقتصادی اش با دادستان کل کشور و فرزند او تکذیب شد.

واکنش به ادعای مراودات اقتصادی اخلالگر ارزی و فرزند دادستان کل کشور

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، در جلسه رسیدگی به اتهامات امید اسدبیگی و سایر متهمان پرونده در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی، این متهم در جلسه رسیدگی دادگاه، گفت که بازپرس پرونده (نریمانی) در مورد مراودات اقتصادی وی با دادستان کل کشور و فرزندش، از ایشان تحقیق و سوالاتی داشته که به دنبال این اظهارات، بازپرس نریمانی در مذاکره با مسئولان دادسرای تهران، اظهارات اسدبیگی را در این خصوص اساساً تکذیب کرد.

نریمانی اعلام داشت که در جریان تحقیقات، امید اسدبیگی مطرح نمود که مبالغی را در مورد مسافرت استاندار خوزستان و خانواده وی هزینه نموده است که این مطالب صورتجلسه و در پرونده موجود است، اما راجع به شخص دادستان کل کشور و فرزند وی هیچ بحث یا سوالی از جانب بازپرسی یا متهم مطرح نبوده و لذا این بخش از اظهارات اخیر وی در جلسه دادگاه در مورد دادستان کل کشور و فرزندش قویاً تکذیب می گردد.

لازم به ذکر است امید اسدبیگی، متهم ردیف اول یک پرونده اخلال در نظام ارزی و پولی است که در کیفرخواست او عنوان اتهامی سردستگی سازمان یافته اخلال در نظام ارزی و پولی کشور به وسیله قاچاق عمده ارز و معاملات غیرمجاز ارزهای دولتی به چشم می خورد.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4660

به "واکنش به ادعای مراودات اقتصادی اخلالگر ارزی و فرزند دادستان کل کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش به ادعای مراودات اقتصادی اخلالگر ارزی و فرزند دادستان کل کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید