واکنش عجیب مدیرعامل سابق پرسپولیس به محکومیت باشگاه؛ حضور ذهن ندارم!

به گزارش مجله وبلاگ فروش، دادگاه عالی ورزش باشگاه پرسپولیس را در پرونده ماریو بودیمیر محکوم کرد تا مانند سایر دعاوی حقوقی که علیه این باشگاه طرح شده بود بازنده مطلق باشد.

واکنش عجیب مدیرعامل سابق پرسپولیس به محکومیت باشگاه؛ حضور ذهن ندارم!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، امروز دادگاه عالی ورزش اظهار داشت رای اتاق حل اختلاف فیفا در پفراینده مهاجم کروات سابق باشگاه پرسپولیس را قبول نموده است و این مهاجم کروات که تنها یک نیم فصل برای قرمزها بازی نموده بود، باشگاه پرسپولیس باید 475 هزار یورو به علاوه پنج درصد سود سالیانه به حساب او واریز کند که در صورت عدم پرداخت مطالبات بودیمیر ظرف مدت تعیین، سه پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس، بسته خواهد شد و بعد از پرداخت پول، این محرومیت از بین می رود.

همچنین بعد از محرومیت از سه پنجره نقل و انتقالاتی و در صورتی که عدم پرداخت پول ادامه یابد، پفراینده به کمیته انضباطی ارجاع داده خواهد شد. باشگاه برای این منظور کمتر از دو ماه دیگر فرصت دارد.

بدون شک مسئولیت این بدهی برمی شود به مدیران پرسپولیس علی الخصوص ایرج عرب. مدیرانی که حالا نه تنها بابت عملکردشان بازخواست نشده اند، بلکه به پست و مقام جدیدی هم دست پیدا می نمایند. ایرج عرب زمانی که به عنوان مدیرعامل در باشگاه پرسپولیس حضور داشت در مورد شایعه تهدید ماریو بودیمیر مبنی بر دریافت مطالبات اقتصادی گفته بود: چنین خبری اصلاً صحت ندارد و این موضوع شایعه است.

امروز و پس از اعلام رای دادگاه عالی ورزش با ایرج عرب در واکنش به این موضوع گفت: من در جریان این پفراینده نیستم و باید مدیر حقوقی وقت باشگاه پرسپولیس در این رابطه جوابگو باشد.

عرب در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه این موضوع در زمان مدیریت شما اتفاق افتاده است و باید جوابگو باشید گفت: درباره پرسپولیس صحبت نمی کنم و شما هم می توانید برای اطلاعات بیشتر به سوابق حقوقی این پفراینده در باشگاه پرسپولیس مراجعه کنید.

مهدی ذاکر مدیر امور حقوقی باشگاه پرسپولیس در زمان مدیریت ایرج عرب در پاسخ به ادعای مدیرعامل سابق قرمزها می گوید: دفاعیات و تبادل لوایح بعد از ما و در دوران مدیر بعدی انجام شده است و بنده هم اطلاعی از فرایند آن ندارم، اما اینکه آقای عرب بخواهد بنده را به عنوان مقصر معرفی کند باید بگویم که تمامی موارد در باشگاه پرسپولیس حتی رد توافق با برانکو با دستور آقای عرب انجام شد و بنده به عنوان زیر مجموعه مدیریتی ایشان در باشگاه فعالیت می کرد.

ذاکر در پاسخ به این سوال که آیا اقدامی از سوی باشگاه برای بسته شدن این پفراینده و توافق با این بازیکن پیش از بردن آن به فیفا و دادگاه عالی ورزش صورت گرفت، گفت: یک سری مستندسازی انجام شده بود اما تصمیمات در آن موقع بر عهده مدیریت وقت باشگاه ایرج عرب بود و اطلاع دقیق تری از آن ندارم.

ذاکر در ادامه توضیح داد: بنده تا شهریور ماه 98 در باشگاه مسئولیت داشتم و پس از آن اطلاع دقیقی از پفراینده این بازیکن ندارم فقط می توانم بگویم که تبادل لوایح انجام شده بود.

ذاکر در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه از سوی باشگاه پرسپولیس برای پذیرش مدیریت امور حقوقی به ایشان پیشنهادی شده است گفت: در زمان حضور مهدی رسول پناه به عنوان سرپرست باشگاه پیشنهادی شد و جلسه ای برگزار گردید اما با توجه به شرایط و بعضی حاشیه ها این پیشنهاد را نتوانستم قبول کنم.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 9207

به "واکنش عجیب مدیرعامل سابق پرسپولیس به محکومیت باشگاه؛ حضور ذهن ندارم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش عجیب مدیرعامل سابق پرسپولیس به محکومیت باشگاه؛ حضور ذهن ندارم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید