ولخرجی عجیب؛ پاداش 6 برابری فرهاد مجیدی به جای باشگاه!

به گزارش مجله وبلاگ فروش، فرهاد مجیدی بعد از برد گل گهر سیرجان به بازیکنانش نفری 20 میلیون تومان پاداش داد که در مجموع عددی بین 300 تا 400 میلیون تومان می شود.

ولخرجی عجیب؛ پاداش 6 برابری فرهاد مجیدی به جای باشگاه!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، برد برابر امیر قلعه نویی به عنوان پر افتخارترین سرمربی لیگ برتر ارزشمند است اما اختلاف نظرهای او و مجیدی از گذشته باعث شد این بازی برای فرهاد اهمیت بیشتری داشته باشد.

اهمیت این بازی به قدری برای فرهاد زیاد بود که قبل از بازی قول پاداش 20 میلیون تومانی به بازیکنانش داد. حالا این رقم را در تعداد بازیکنان ضرب کنید. قرار دریافت 20 نفر در لیست استقلال یعنی فرهاد حدود 400 میلیون تومان پاداش داده و حتی اگر به ذخیره ها نصف بازیکنان اصلی پرداخت کرده باشد این رقم از 300 میلیون تومان عبور می کند. تازه بازیکنانی مثل وریا غفوری هم که مصدوم بودند شاید از مجیدی پاداش بگیرند و این رقم بالاتر هم برود.

مجیدی در حالی این رقم را در نظر گرفته که مدیران باشگاه برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فقط 500 میلیون تومان به کل اعضای تیم از جمله کادر فنی و تدارکات پرداخت کردند. ولخرجی مجیدی در حد پاداش صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بود و ارزش این برد را برای او با پرداخت این پاداش می شود بهتر درک کرد.

البته سه برد متوالی آبی ها هم بی دلیل نبود و باعث شد فرهاد سر کیسه را شل تر کند و رقم بیشتری از حالت معمول برای پاداش در نظر بگیرد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 12445

به "ولخرجی عجیب؛ پاداش 6 برابری فرهاد مجیدی به جای باشگاه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ولخرجی عجیب؛ پاداش 6 برابری فرهاد مجیدی به جای باشگاه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید