کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم و مهندسی در دانشگاه بانکوک برگزار می گردد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، پنجمین دوره از کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم و مهندسی 28 اسفندماه سال جاری به میزبانی دانشگاه بانکوک برگزار خواهد شد.

کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم و مهندسی در دانشگاه بانکوک برگزار می گردد

با تور گردشگری تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید و بازار های بانکوک، سواحل پاتایا و پوکت را ببینید و از آرامش چیانگ مای لذت ببرید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، پنجمین کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم و مهندسی و دومین کنگره بین المللی عمران، معماری و شهرسازی آسیا 28 اسفندماه 98 در دانشگاه Kasem Bundit بانکوک برگزار می گردد. این کنفرانس در نظر دارد با معرفی توان علمی و کاربردی برای ارتقا سطح کیفی علوم مهندسی، انسانی و اجتماعی و همچنین آنالیز نیازمندی و ضروت های آموزش موارد فوق گام برداشته و با شناسایی نگرش ها، تجربیات نوین و تحلیل ابعاد نظری و کاربردی توسعه، به تحلیل، آموزش و پژوهش آن بپردازد.

ارتقا سطح دانش جامعه مهندسی و عموم در مسائل مرتبط با امور مهندسی، علوم، علوم انسانی و علوم اجتماعی؛ بنیان گذاری و تداوم گفتمان بین المللی در زمینه مفاهیم، نظریات و تئوری های مرتبط؛ آشنایی و معرفی الگو های پیروز توسعه مهندسی در سطح دنیا و کشور و آنالیز آن ها از دیدگاه های مختلف؛ ایجاد فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات و ارائه دستاورد های نوین پژوهشی بین اندیشمندان، محققان، صنعتگران، دانشجویان و دست اندرکاران در زمینه امور مهندسی، علوم، علوم انسانی و علوم اجتماعی؛ زمینه سازی در جهت تشویق و ترغیب کلیه ارگان ها و افراد فعال و موثر به استفاده از فناوری های نوین در علوم مهندسی؛ توسعه و ترویج فرهنگ تحقیق و پژوهش؛ ایجاد تفاهم و تعامل سازنده بین مدیران شهری و دانشگاهیان و ... از دیگر اهداف برگزاری این رویداد علمی است.

لازم به ذکر است، آخرین مهلت ارسال مقاله دهم بهمن ماه، اعلام نتایج داوری مقالات بیستم بهمن ماه و آخرین مهلت ثبت نام علاقمندان برای شرکت در این کنفرانس 30 بهمن 98 معین شده است.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2085

به "کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم و مهندسی در دانشگاه بانکوک برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم و مهندسی در دانشگاه بانکوک برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید