10 دزد به عنف و مسلح در سیستان و بلوچستان دستگیر شدند

به گزارش مجله وبلاگ فروش، جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ضمن دستگیری 10 دزد به عنف و مسلح در شهرهای زاهدان، ایرانشهر، زابل و میرجاوه 16 فقره انواع سرقت کشف شد.

10 دزد به عنف و مسلح در سیستان و بلوچستان دستگیر شدند

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، سردار احمد طاهری با اعلام این خبر اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در تعاقب پایش های اطلاعاتی و آنالیز پرونده های سرقت های مسلحانه و به عنف در سطح استان 10 دزد مسلح و به عنف و تحت تعقیب مقامات قضائی را تحت مراقبت قرار دادند.

وی اضافه نمود: در این راستا کارآگاهان پلیس آگاهی طی هفته گذشته با شناسایی مخفیگاه متهمان در شهرهای زاهدان، ایرانشهر، زابل و میرجاوه آنان را طی عملیات های ضربتی و غافلگیرانه با هماهنگی قضائی دستگیر و از مخفیگاهشان 2 قبضه سلاح وینچستر به همراه 17 فشنگ، یک قبضه کلت کمری، 11 فشنگ جنگی کلاش و چند قبضه چاقو و قمه کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان توضیح داد: در این رابطه 2 دستگاه خودرو پژو پارس و زانتیا، 4 دستگاه تلفن همراه، 3 رأس گوسفند، 2 دستگاه تلویزیون ال ای دی 43و 49 اینج، 4 دستگاه کیس کامپیوتر ومقادیری وجه نقد و طلای مسروقه کشف کردند.

سردار طاهری متهمان در بازجوئی های علمی کارآگاهان پلیس آگاهی به یک فقره سرقت مسلحانه مغازه، یک فقره سرفت مسلحانه احشام، 3 فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه، یک فقره سرقت به عنف منزل، 4 فقره سرقت به عنف خودرو و 6 فقره سرقت به عنف تلفن همراه و وجه نقد اعتراف کردند.

وی با اشاره به این که کاهش جرایم خشن و سرقت های مسلحانه اولویت مهم پلیس استان در جهت ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان است، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضائی معرفی شدند.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 620

به "10 دزد به عنف و مسلح در سیستان و بلوچستان دستگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 دزد به عنف و مسلح در سیستان و بلوچستان دستگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید