4 درصد کارمزد برای وام یک میلیونی قرض الحسنه، درخواست با یک پیامک

به گزارش مجله وبلاگ فروش، سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا گفت: وام یک میلیون تومانی قرض الحسنه فقط به سرپرستان خانوار یارانه بگیر تا قبل از ماه مبارک رمضان پرداخت می گردد.

4 درصد کارمزد برای وام یک میلیونی قرض الحسنه، درخواست با یک پیامک

از پروفایل اینستاگرام بهروز ازند دیدن نمایید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران حسین میرزایی اضافه کرد: دولت در راستای حمایت از خانوار های یارانه بگیر، مقرر نموده تسهیلات حمایتی کرونا به مبلغ یک میلیون تومان قرض الحسنه بدون سود و فقط با کارمزد 4 درصد به خانوار های یارانه بگیر پرداخت کند.

وی گفت: 23 میلیون خانوار یارانه بگیر در کشور وجود دارد که قرار است به هر خانوار صرف نظر از تعداد افراد فقط یک میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت گردد.

به گفته میرزایی طبق روال پرداخت یارانه نقدی ماهانه که از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها هر ماه انجام می گردد، قرار است کد ملی سرپرستان خانوار یارانه بگیر از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات اعلام گردد که آن ها بر مبنای تلفن سرپرستان خانوار و کد ملی به آن ها با سرشماره V.REFAH از امشب تا انتهای هفته جاری پیامک بزنند و سرپرست خانوار نیز موظف است تا 31 فروردین جاری یعنی روز یکشنبه کد ملی خود را به وسیله شماره تلفن همراهی که به نام خودش است به سرشماره 6369 ارسال کند که فقط 10 رقم کد ملی بدون خط فاصله و بدون هیچ علامتی به همان سرشماره 6369 ارسال کند که این به منزله تقاضا برای تسهیلات یک میلیون تومانی قرض الحسنه است.

سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا گفت: قرار است سازمان هدفمند سازی یارانه ها کد های ملی سرپرستان خانوار و شماره حساب یارانه ای این افراد را اعلام کند و ما این شماره حساب ها را در اختیار سازمان برنامه و بودجه قرار می دهیم.

میرزایی این را هم گفت: طبق وعده آقای رئیس جمهور و آقای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه تسهیلات یک میلیون تومانی حمایتی کرونا قبل از ماه مبارک رمضان به حساب سرپرستان خانوار های یارانه بگیر واریز می گردد.

وی در خصوص بازپرداخت این تسهیلات قرض الحسنه گفت: قرار شد با یک تنفسی از تیرماه سال جاری اقساط 30 ماهه به مبلغ هر قسط 35 هزار تومان از حساب یارانه ای خانوار ها کسر گردد.

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا تأکید کرد: به هیچ وجه مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی لازم نیست و فقط به وسیله پیامکی که به تلفن سرپرستان خانوار یارانه بگیر ارسال می گردد، باید شماره ملی سرپرست خانوار اعلام گردد و به همان شماره حساب یارانه خانوار این تسهیلات واریز می گردد.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3934

به "4 درصد کارمزد برای وام یک میلیونی قرض الحسنه، درخواست با یک پیامک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 درصد کارمزد برای وام یک میلیونی قرض الحسنه، درخواست با یک پیامک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید