آلودگی هوا در انتظار کرمان!

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرنگاران/کرمان مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمان با بیان اینکه فلسفه پیاده راه ها به ماندگاری مردم در شهر است و هرچه ماندگاری بیشتر باشد، عزت اجتماعی نیز افزایش پیدا می نماید گفت: احداث پیاده راه شروعی برای توجه ویژه به دوچرخه سواری در شهر کرمان است و اگر از میدان آزادی تا میدان مشتاق فضای ویژه ای برای دوچرخه سواری باشد، به کاهش آلودگی یاری می نماید زیرا آلودگی هوا در انتظار کرمان است.

آلودگی هوا در انتظار کرمان!

زهرا موسی پور عصر امروز دوشنبه دوم دیماه در آیین بهره برداری از پیاده راه سما در شهر کرمان با اشاره به اینکه پیاده راه محل پیاده روی و رفت و آمد مردم است، اظهار کرد: استان کرمان شرایط خوبی در دیابت ندارد و بعد از یزد دومین استانی هستیم که مسائل زیادی در این زمینه داریم.

وی اضافه کرد: مهمترین مسئله در پیشگیری از دیابت تحرک است که باید پیشگیری کنیم زیرا بیماری هایی مانند دیابت مایوس نماینده ای هستند و سالها فرد را درگیر می نماید.

موسی پور با اشاره به همکاری و مشارکت مردم در احداث پیاده راه اعلام کرد: این فضاها برای مردم است و باید مردم از آنها استفاده نمایند و با راه اندازی چنین فضاهایی افراد به تعامل بیشتر با یکدیگر می رسند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمان با بیان اینکه فلسفه پیاده راه ها به ماندگاری مردم در شهر است و هرچه ماندگاری بیشتر باشد، عزت اجتماعی نیز افزایش پیدا می نماید گفت: احداث پیاده راه شروعی برای توجه ویژه به دوچرخه سواری در شهر کرمان است و اگر از میدان آزادی تا میدان مشتاق فضای ویژه ای برای دوچرخه سواری باشد، به کاهش آلودگی یاری می نماید زیرا آلودگی هوا در انتظار کرمان است.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

sale-blog.ir: مجله وبلاگ فروش | ارائه نرم افزارهای مدیریت وبسایت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 2021

به "آلودگی هوا در انتظار کرمان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلودگی هوا در انتظار کرمان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید