درباره جمعیت تورنتو بدانیم

به گزارش مجله وبلاگ فروش، تورنتو جمعیت 6 میلیون نفری دارد. مطابق آخرین سرشماری، منطقه شهری کلانشهر تورنتو بیش از 6.5 میلیون نفر جمعیت ساکن می باشد.

درباره جمعیت تورنتو بدانیم

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای کانادا توریستی هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

شهر تورنتو پس از مکزیکو سیتی، نیویورک، لس آنجلس و شیکاگو، پنجمین شهر عظیم در قاره آمریکای شمالی است.

بیش از 61 درصد از جمعیت کل کانادا در دو استان انتاریو و کبک زندگی می نمایند. در میان دیگر استان های کانادا، استان آلبرتا با بیش از 11 درصد رشد جمعیت در پنج سال گذشته در بالاترین رده و استان نیوبرانزویک در شمال شرق کشور با کاهش نرخ رشد جمعیت به میزان نیم درصد٬ در پایین ترین مکان از لحاظ رشد جمعیت واقع شده است.

سریعترین منطقه درحال رشد

طبق پیش بینی ها، کلان شهر تورنتو به سریعترین منطقه درحال رشد استان تبدیل خواهد شد که جمعیت آن از 6.5 میلیون نفر در سال 2018 به بیش از 10.2 میلیون نفر تا سال 2046 افزایش می یابد. مهاجرت حدود 82 درصد از رشد جمعیت استان را به خود اختصاص می دهد. تا سال 2046، انتاریو تقریباً دو برابر افراد مسن نسبت به امروز - حدود 4.6 میلیون نفر یا 23.4 درصد از جمعیت را خواهد داشت. البته شهرنشینی یک فرایند دنیای است. جدیدترین داده های سازمان ملل متحد تعداد کلان شهرهای دنیا - شهرهایی با بیش از 10 میلیون نفر جمعیت - را 33 شهر در سال 2018 عنوان نموده است و پیش بینی می گردد در سال 2030 به 43 مورد برسد.

فضای لازم برای رشد و پیشرفت

عضو هیئت مدیره کنفرانس کانادا گفت: من خوش بین هستم. ما از نظر ارتباط با مهاجران و افراد تازه وارد، فضای لازم برای رشد و پیشرفت داریم و از جامعه استقبال می کنیم. ما از پیشرفت فنی بسیار بالایی برخورداریم. این ها فرصت های واقعی است که باید از آن ها استفاده کرد.

در وهله اول، نیازبه سرمایه گذاری در بخش حمل و نقل، مسکن و زیرساخت های شهری است. به این ترتیب، اهالی تورنتو مسکن های مقرون به صرفه برای زندگی پیدا می نمایند، سیستم حمل و نقل عمومی فعال تر می گردد، فضای سبز شکوفا می گردد و نیروی کار با استعداد به شهر می آید که درآمد مالیاتی را افزایش داده و منجر به افزایش سرمایه گذاری ها می گردد.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: اینترنت
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 7220

به "درباره جمعیت تورنتو بدانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درباره جمعیت تورنتو بدانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید