سازمان امور مالیاتی: مالیات سفر همان عوارض خروج از کشور است

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرنگاران: معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور تاکید نمود: از مسافران راهی خارج از کشور، تنها وجوهی دریافت خواهد شد که در گذشته نیز دریافت می شده است.

سازمان امور مالیاتی: مالیات سفر همان عوارض خروج از کشور است

برای سفر با تور پوکت زمستان 99 همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

به گزارش سازمان امور مالیاتی ایران، محمد مسیحی با اشاره به ابهاماتی که پس از تصویب ماده 33 اصلاح قانون مالیات بر ارزش اضافه نموده توسط مجلس مبنی بر عوارض خروج از کشور در اذهان عمومی شکل گرفته، گفت: این مالیات همان وجوهی است که از گذشته از مسافران راهی خارج از کشور مطابق ماده 45 قانون مالیات بر ارزش اضافه نموده دریافت می گردد.

مسیحی اضافه کرد: مصوبه ای که اخیراً مجلس نهایی نموده است، همان وجوهی است که مطابق روال قانونی قبل وصول می شد که البته معافیت هایی هم برای بعضی اقشار از جمله دانشجویانی که برای تحصیل راهی خارج از کشور هستند، بیمارانی که جهت درمان به خارج از کشور سفر می نمایند و همچنین مسافرانی که در اربعین حسینی راهی عراق می شوند، در نظر گرفته شده است.

به گفته معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی، این برداشت که علاوه بر وصول وجوه قبلی بابت خروج ازکشور، مالیات جدید بر سفرهای خارجی وضع شده است، ناصواب و کذب است.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: صدای میراث
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 1923

به "سازمان امور مالیاتی: مالیات سفر همان عوارض خروج از کشور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان امور مالیاتی: مالیات سفر همان عوارض خروج از کشور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید