نمازی: روزه داری می تواند به حکمرانی خوب منجر گردد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، یک عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: روزه داری می تواند به حکمرانی خوب منجر شده و بر نحوه اداره کشور تاثیر مطلوب بگذارد به شرطی که روزه داری واقعی و همراه با تقوای الهی باشد.

نمازی: روزه داری می تواند به حکمرانی خوب منجر گردد

علی محمد نمازی در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه ماه رمضان باید بر فضای سیاسی کشوری که نظام جمهوری اسلامی داشته و ادعا می نماید اداره کشور بر اساس مقررات اسلامی است، تاثیر بگذارد، اظهار کرد: تقوای الهی مهمترین دستاورد ماه رمضان است. اگر مسئولی تقوالی الهی داشته باشد و از بی عدالتی، ظلم و تعرض بپرهیزد، کشور بهتر اداره می گردد.

وی ادامه داد: مردم اگر تقوای الهی داشته باشند، حقوق یکدیگر را رعایت نموده و به حریم هم احترام می گذارند. در شرایط رعایت تقوای الهی، دولت و ملت حقوق هم را پاس می دارند. دولت به وظیفه خود یعنی پاسداری از حقوق ملت پرداخته و مطالبات ملت را محقق نموده و به آنها خدمت می نماید، در مقابل جامعه هم حکومت را کمک می نماید.

این فعال سیاسی با اشاره به آیه 183 سوره بقره یا ایها الذین آمنوا کتب علیکم الصیام کما کتب علی الذین من قبلکم لعلکم تتقون تاکید نمود: نتیجه روزه واقعی تقوا است و آراسته بودن به تقوا و پرهیزکاری عامل رستگاری است. قطعا باید رمضان موثر بر اتخاذ مواضع جناح ها و احزاب و افراد نسبت به یکدیگر و عامل تنظیم روابط بین ملت و دولت به مفهوم عام کلمه باشد. یکی از دستاوردهای ماه رمضان خوب قضاوت کردن و انجام وظیفه به نحو احسن است. همچنین ماه رمضان ان شاء الله موجب آن گردد که اگر توان انجام وظیفه محوله را نداریم آن مسئولیت را از دوش خود برداشته و مقام مافوق نیز در واگذاری مسئولیت ها اهلیت کاندیداها را کاملا رعایت نماید.

نمازی ادامه داد: روزه داری می تواند به حکمرانی خوب منجر شده و بر نحوه اداره کشور تاثیر مطلوب بگذارد به شرطی که روزه داری واقعی و همراه با تقوای الهی باشد. روزه دار واقعی از تهمت، تخریب و افشاگری علیه دیگران دست برمی دارد و در این شرایط فصای سیاسی کشور سالم تر می گردد.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4367

به "نمازی: روزه داری می تواند به حکمرانی خوب منجر گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمازی: روزه داری می تواند به حکمرانی خوب منجر گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید