چه کسی پاسخ اعزام 5 هزار نیروی انتحاری سعودی به عراق را می دهد؟

به گزارش مجله وبلاگ فروش، یک تحلیلگر عراقی با اشاره به توافق دوحه و ریاض بر سَر بازگشایی مرزهای میان یکدیگر، توئیت کنایه آمیزی را در خصوص حمایت سعودی از تروریسم، منتشر کرد.

چه کسی پاسخ اعزام 5 هزار نیروی انتحاری سعودی به عراق را می دهد؟

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، به نقل از المسله، عباس الموسوی کارشناس و تحلیلگر امور سیاسی عراق یک توئیت کنایه آمیز را درباره توافق دوحه و ریاض برای بازگشایی مرزها میان یکدیگر، منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این پست توئیتری آورده است: عربستان زمانی که متوجه شد حاکمانی هستند که درباره منافع مردم خود سازش نخواهند کرد، از موضع خود عقب نشست، مرزهای خود را به روی قطر باز کرده و از این کشور خواست تا در محاکم بین المللی شکایت های خود از عربستان را پس بگیرد.

این شخصیت عراقی در ادامه پست توئیتری خود آورده است: ما عراقی ها چه زمانی می توانیم خواستار مجازات کسانی شویم که 5 هزار نیروی انتحاری سعودی را به عراق فرستادند تا هزاران عراقی را به قتل برسانند؟

گفتنی است، وزیر امور خارجه کویت شب گذشته از توافق عربستان سعودی و قطر برای بازگشایی مرزها خبر داد. شیخ احمد ناصر الصباح گفت که امیر کویت به صورت تلفنی با امیر قطر و ولیعهد سعودی گفتگو کرده و دو طرف در خصوص بازگشایی حریم هوایی و مرزهای زمینی و دریایی توافق کردند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 9464

به "چه کسی پاسخ اعزام 5 هزار نیروی انتحاری سعودی به عراق را می دهد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه کسی پاسخ اعزام 5 هزار نیروی انتحاری سعودی به عراق را می دهد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید