کشف 5 انبار کالای قاچاق در مشهد

به گزارش مجله وبلاگ فروش، خبرنگاران/خراسان رضوی رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی از کشف 5 انبار کالای قاچاق به ارزش 9 میلیارد و 609 میلیون ریال در مشهد اطلاع داد.

کشف 5 انبار کالای قاچاق در مشهد

سرهنگ جواد شفیع زاده در تشریح این خبر گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ هایی از دپو مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق در 5 انبار در سطح شهر مشهد دست یافتند.

وی اضافه نمود: پلیس پس از تکمیل تحقیقات اولیه پرونده و شناسایی انبارها با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی ضربتی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت، از مکان های موردنظر بازدید و انواع کالای قاچاق شامل 7 تن و 500 کیلو مغز بادام خاکی، 10 تن نخود، 60 دستگاه پنکه و 16 دستگاه اتو، 18 تن و 975 کیلو اسید سیتریک و هزار و 770 عدد ژل و اسپری ضد عفونی نماینده قاچاق را کشف کردند.

شفیع زاده با اشاره به دستگیری 6 متهم در این زمینه، اعلام کرد: بنا به نظر کارشناسان جمعا ارزش محموله های کشف شده از این 5 انبار 9 میلیارد و 609 میلیون ریال را برآورد شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی از شهروندان خواست در صورت کسب هرگونه اطلاعاتی در رابطه با قاچاق و احتکار کالا و لوازم اساسی، مراتب را به وسیله شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع رسانی نمایند تا پیگیری و اقدام های قانونی لازم در این رابطه به عمل آید.

وبلاگ راضانی: وبلاگ راضانی، یک ورزشکار که به دنبال رستگاری است

کیوسک خبری آشنا: کیوسک خبری آشنا | مجله اخبار روز جهان

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 3855

به "کشف 5 انبار کالای قاچاق در مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 5 انبار کالای قاچاق در مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید