یلوه: عرضه 5 درصدی سهام باشگاه پرسپولیس در بورس برای کشف قیمت است

به گزارش مجله وبلاگ فروش، معاون مالی باشگاه پرسپولس گفت: اینکه گفته می گردد تنها 5% از سهام پرسپولیس در بازار بورس عرضه می گردد، فقط برای کشف قیمت است.

یلوه: عرضه 5 درصدی سهام باشگاه پرسپولیس در بورس برای کشف قیمت است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، رضا یلوه، معاون مالی باشگاه پرسپولیس، درخصوص آخرین شایعات پیرامون قرارداد این باشگاه با کارگزار، گفت: بعضی حواشی وجود دارد که نمی دانم چرا در رسانه ها منتشر می شوند. کف پرداختی در الحاقیه قرارداد ثبت شده است و هم به امضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و هم هیئت مدیره شرکت کارگزار رسیده شده است. مجمع باشگاه نیز این قرارداد را تایید نموده است و مسئله ای وجود ندارد و کف تعهد ها انجام خواهد شد.

او درباره جلسه فردای خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس گفت: رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس، در حال پیگیری است و در حال تعامل با وزارت ورزش هستیم تا مجموعه شهید کاظمی در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار بگیرد و بخشی از دارایی باشگاه پرسپولیس محسوب گردد. البته دو دستگاه ساختمان هم وجود دارد که مسائل حقوقی خواهد داشت، اما در حال پیگیری هستیم تا این موضوع هم رفع گردد.

او درباره اظهارات امروز علی نژاد، معاون وزارت ورزش که گفته بود تنها 5 درصد از سهام باشگاه پرسپولیس در بازار بورس عرضه می گردد، توضیح داد: این مسائل که به موضوع بورس ارتباط دارد، از سوی سازمان خصوصی سازی حل و فصل خواهد شد. اما ابتدا باید کشف قیمت انجام بگیرد و سپس مرحله به مرحله سهام بیشتری در بازار بورس عرضه می گردد. اینکه گفته می گردد تنها 5% در ابتدا در بازار بورس عرضه می گردد، فقط برای کشف قیمت است.

یلوه درباره پرداخت مبلغ 7 میلیارد از سوی کارگزار باشگاه به پرسپولیس توضیح داد: کار های اداری این موضوع اجرا شده و طی امروز و فردا این پول در حساب بازیکنان پرسپولیس قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sale-blog.ir شناسه مطلب: 4593

به "یلوه: عرضه 5 درصدی سهام باشگاه پرسپولیس در بورس برای کشف قیمت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یلوه: عرضه 5 درصدی سهام باشگاه پرسپولیس در بورس برای کشف قیمت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید